En fotoblogg om mitt liv

A new day has come


Bild fotad på pappas jobb

Igår var jag och Ewa (och typ 130 till) i Romme och åkte skidor. Det var väldigt roligt och mysigt! Underlaget var väl halvbra, men det var skönt väder. Mina glasögon är nu kaputt tyvärr, ny utrusting behövs! Har lite ont i vaderna efter skidåkningen igår men inte så farligt.

Efter att pappa hade hämtat mig där bussen släppte av oss så hämtade vi upp brorsan, som ska vara hemma över helgen. Trevligt trevligt.

Idag är det torsdag och vi ska alldeles strax ha multimedia. Jag ska jobba med min banner till skolan. I eftermiddag så ska jag försöka skriva klart mitt tal och börja öva på det.

2009-03-19 @ 09:16:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback