En fotoblogg om mitt liv

Planen för dagen



Har skickat in denna bild så att den ska bli Canvas. Det skulle bli en överraskning till mor men "kvittot" låg kvar på skrivbordet så hon såg det... Iallafall så ska det bli spännande att se hur det kommer att se ut.

Planerna för dagen är att äta lunch om en liten stund, sen åka och träna, sedan när jag kommer hem så ska jag skriva mina stödord på något vettigt sätt. Sedan ska jag öva lite mer, och sedan middag och sova. Och läsa i min bok som jag lånade igår, har redan läst 516 sidor, hoppsan!

Nu blir det iallafall lunch och jag ska nog titta på någon film medans. Eller kaske lite Simpsons?
2009-03-24 @ 12:52:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ewa Lundin

stödord har inte jag skrivit, måste man det? :O

2009-03-24 @ 14:11:41
URL: http://saiop.blogg.se/
Postat av: angelica

hoppas att den blir bra som tavla, har funderat på att göra det själv med någon bild jag har men har inte lyckats komma på vilken bild som jag tycker om mest

2009-03-25 @ 19:57:31
URL: http://hundkexknippet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback