En fotoblogg om mitt liv

03:17

Ja, jag är fortfarande uppe. Det har seriöst börjat ljusna ute! Det är löjligt. Varför sitter jag här? Vet inte riktigt, är inte trött. Och så har jag sett på massa Thatguywiththeglasses-videor. De är så grymma. Förhoppningsvis så blir jag tillräckligt inspirerad för att kunna göra fler videor att lägga upp på bloggen.

Imorgon... eller idag, men när jag har sovit iallafall, så tänker jag gå upp tidigt, jag ska ställa väckarklockan. Varför? För att då kommer jag vara trött imorgon kväll, så då kanske jag får någon sömn! Jag har seriöst vänt på hela dygnet, och jag måste vända tillbaka det, eftersom det faktiskt är tre veckor kvar i skolan.

Nu ska jag gå och lägga mig, inte för att jag är trött utan för att... jag vet inte riktigt. Måste sova, det är en dag imorgon också. Så godnatt folket!
2009-05-24 @ 03:27:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Agnes

Han skulle aldrig slänga av nån :D han är sneeel heeest :D



Tack :D Hästarna är fantastiska <3

2009-05-24 @ 10:10:37
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Marcus Melin

Tack så mycket Fredrika hehe, fin blogg du har ;D

2009-05-24 @ 11:29:14
URL: http://marcusmelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback