En fotoblogg om mitt liv

Detta med garderoben...



Jag tror säkert att alla har en del kläder i garderoben som de aldrig använder. Vissa kläder kanske är för stora/små, medans vissa bara man inte vill använda. Jag läste för jag vet inte hur länge sen om att några höll i någon klädbytargrej, man lämnade in t.ex tre klädesplagg och så fick man tre vad-det-nu-var, lappar kanske, och för varje lapp så får man ta ett annat klädesplagg. Praktiskt och billigt sätt att förnya sin garderob på! Skulle det inte vara kul om hela bloggvärlden, eller iallafall i stockholm, hade något liknande? Man skulle kunna hyra en lokal i Stockholm någonstans så kan det bli någon sorts bloggträff. Skulle inte det vara en rolig idé, eller är jag helt bäng?

Ps. Det kanske blir en till video idag, som nog blir väldigt annorlunda från igår. Jag har filmat lite under dagen, vad jag har gjort. Ni får hålla utkik!

Ps nr. 2. Jag somnade vid 4 igår och gick upp 11. Jag har känt mig som en zombie halva dagen.
2009-05-24 @ 17:30:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: CAISA

Men visst brukar det finnas sådana klädbytar dagar här i Stockholm... storbloggarna brukar väl vara dem som sätter i gång det också?

2009-05-24 @ 19:05:40
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback