En fotoblogg om mitt liv

Sjukling

När jag vaknade imorse så kände jag att jag var så sjuk så att jag knappt orkade gå upp ur sängen, hjärnan var helt degig. Så jag bestämde att det nog var bäst att stanna hemma, trots att vi hade utställning idag som hade varit bra att vara på... undrar hur mycket det påverkar betyget. Iallafall så låg jag vaken en stund men till slut så kunde jag somna om 2-3 timmar till.  Och nu sitter jag här. Det som irriterar mig är att min bärbara dator är i skolan, så jag kan inte göra mitt helgmål som jag hade planerat, eftersom jag inte kan få in filmen i den här datorn.

Men jag ska försöka ta det lungt idag så att jag blir frisk fort. Jag tycker inte om att vara sjuk!
2009-05-29 @ 11:37:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback