En fotoblogg om mitt liv

Things aren't going my way...



Vad trött jag blir. Jag har en sak som jag vill filma och lägga till, sen är den i princip klar. Men nej, nu vill inte kameran fungera, den tror att jag har linslocket på fastän jag inte har det. Suck! Jag som är så nära. Jag får se om den startar snart annars så kanske jag lånar pappas kamera och filmar det sista... Teknik när den är som värst!

Edit: Precis när jag hade skrivit klart detta så började kameran fungera igen, jippi!
2009-05-23 @ 20:52:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: CAISA

Yeey, jag är så nyfiken nu!

2009-05-23 @ 21:31:50
URL: http://caisaj.blogg.se/
Postat av: Ines

Du har också jätte fin blogg! :)



www.inesh.blogg.se

2009-05-23 @ 22:02:40

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback