En fotoblogg om mitt liv

What a fucking circus



Idag hade vi mormor, farmor, farfar och faster och familjen här på lunch och brygginvigning. Wow, senaste gången vi hade brygginvigning så var jag inte större än katten. Allt gick väl bra, farmor var.. värre, men ändå ganska pigg just idag. Mina kusiner var i och badade idag, jag tyckte att de var modiga. Jag skulle väl ioförsig våga bada också om jag hade lust, men det hade jag inte. Lunchen var grillat; korv, kyckling och revbensspjäll. Jag åt allt (Åt och åt, jag smakade på revbensspjället!), så jag tycker att jag var duktig. Till efterätt var det en tårta som var tre våningar hög, och allting typ rann av den, så vi hade smärre olyckor.

Efter att alla hade stuckit så stack pappa och jag ut och övningskörde, och för första gången så körde jag på stora vägen. Hjälp. Det gick ganska bra, inga stora incidenter iallafall. Körde ungefär halvvägs till centrum fram och tillbaka. Det var inte så mycket trafik, förutom när det hade kommit en färja, så jag fick stå och vänta en stund innan jag kunde svänga ut. Nu är mina ben typ gelé. Halvt iallafall. Och snart ska jag gå och fixa middag.

Förresten så hittade jag lite böcker på biblioteket om photoshop, jag funderar på att låna någon, för att lära mig ännu mer. Kanske imorgon.
2009-05-31 @ 19:40:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

cool bild:)

2009-05-31 @ 21:49:40
URL: http://karinolofsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul med brygga och invigning :) fin första bil, häftig!

2009-05-31 @ 22:44:03
Postat av: Sanna

sv: tack tack :)

2009-06-01 @ 06:40:37
URL: http://sannaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback